Reklamace

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se samozřejmě vztahuje zákonná záruční doba. Jestliže zjistíte, že zakoupené zboží po nějaké době vykazuje vady, či nefunguje správně, máte zákonné právo toto reklamovat. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

Zde je návod, jak postupovat v případě reklamace:

        1)      Nejprve nás prosím kontaktujte na jednom z telefonních čísel uvedených na našich stránkách, nebo prostřednictvím e-mailu. Zde si situaci vyjasníme a poradíme Vám jak postupovat při reklamaci dále.

        2)      Poté vyplňte přiložený Reklamační protokol a společně s reklamovaným zbožím a kopií nabývacího dokladu nám vše zašlete na adresu naši provozovny: ND díly, Jasmínová 2905/37, areál ZÚ – budova B, 106 00 Praha 10. Případně můžete vše přinést osobně.

        3)      Po přijetí takovéto reklamace se Vaším případem budeme aktivně zabývat s cílem co nejdříve celou situaci vyřešit. Pokud bude výrobcem zboží reklamace uznána za předmětnou, vada bude odstraněna a zboží Vám opět zašleme na Vaši adresu. Jestliže bude vada neodstranitelná, zašleme Vám nové zboží.

Mějte prosím na paměti, že některé náhradní díly jsou určeny k montáži ve specializovaných servisech a neodbornou manipulací při montáži byste mohli ztratit nárok na zákonnou záruku.

Věříme, že nebudete tyto rady potřebovat a že Vám u nás zakoupené výrobky budou bezproblémově sloužit po celou dobu jejich životnosti.

 

 

 

 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.